niedziela, 7 maja 2017

Postownia cz. 10

Cześć,
dzisiaj 10 post o postępach w pracy nad portalem Postownia.

W tym tygodniu nie modyfikowałem kod, ani nie dodawałem żadnych nowych funkcjonalności. W tym tygodniu uczyłem się AngularJS. Tworzenie Postownii w obecnym wyglądzie (wykorzystując tylko JavaScript) uważam za zakończone. Teraz będę chciał przepisać wszystkie funkcjonalności na AngularJS. Będzie to moje pierwsze zetknięcie z tym frameworkiem.

AngularJS uczyłem się z tutoriala dostępnego na na oficjalnej stronie. Bardzo fajnie wprowadza on w tematykę frameworka oraz pokazuje sposób myślenia, jaki trzeba przyjąć, żeby stworzyć  to, co się chce. W tutorialu tworzymy portal o telefonach komórkowych. Pod względem funkcjonalności jest on podobny do Postownii. Dlatego na bieżąco porównywałem sposób tworzenia funkcjonalności w czystym JavaScripcie i AngularJS. Tworzenie aplikacji i stron internetowych w AngularJS jest o niebo prostsze niż w czystym JavaScripcie. Oczywiście nie odkryłem Ameryki, ponieważ po coś ten framework został stworzony. Jak patrzę okiem początkującego, to wydaje mi się, że przeniesienie Postownii na AngularJS będzie proste. Mogę się mylić, ale to wyjdzie w praniu.

Nowy tydzień zaczynam działaniem w Angularze.

Damian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz