niedziela, 9 kwietnia 2017

Postownia cz. 6

Witajcie w kolejnym poście z cyklu Postownia.

Niestety w tym tygodniu nie zrobiłem za dużo, a i to co sobie założyłem, nie do końca wyszło :(

Niestety, ale ogarnięcie się po wycieczce, EDK i powrót do domu sprawił, że nie porobiłem za dużo do projektu. A miałem, a w sumie to dalej mam, ambitny plan na dodanie uprawnień do aplikacji. Na razie dodałem tylko przy zakładaniu konta, że każdy użytkownik dostaje automatycznie uprawnienia typu user, czyli podstawowe.
W drugiej kolejności chciałem dodać, żeby użytkownik o uprawnieniach admin mógł usuwać posty wszystkich użytkowników. Niestety na tym punkcie chwilowo poległem przez asynchroniczność funkcji onload  obiektu XMLHTTPRequest. Na tym punkcie skupię się w przyszłym tygodniu. Aby uzupełnić uprawnienia, chcę jeszcze stworzyć nową stroną widoczną tylko dla użytkowników o uprawnieniach admin, gdzie będą mogli zmieniać uprawnienia wszystkich użytkowników.

Życzcie powodzenia, aby udało się naprawić błąd :)

Damian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz