piątek, 28 kwietnia 2017

Postownia cz. 9

Witam w kolejnej odsłonie bloga poświęconej Postownii.

W tym tygodniu niestety nie za wiele udało mi się zrobić. Niestety brak czasu oraz wyjazd na majówkę w piątek nie pozwolił mi na zrobienie nowych funkcjonalności.

Udało mi się jedynie naprawić kilka bugów oraz dokonać oczyszczenia kodu z powtarzających się komend (podejście DRY). Teraz kod wygląda trochę lepiej (zwłaszcza ten odpowiadający za serwer).

Bugi natomiast pojawiały się w momencie, gdy użytkownik zakładał nowe konto i od razu chciał pisać posty. Po tej akcji nie wyświetlał się jego nick przy poście.Po prostu źle odwoływałem się do zawartości requesta. Ale już to poprawiłem i działa tak, jak miało działać.

Nie mam jeszcze planów, co do dalszych funkcjonalności. Pomyślę o nich, gdy wrócę z Majówki.

Życzę Wam udanej Majówki i wypoczynku!

Damian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz