środa, 5 kwietnia 2017

Wyszperane w Internecie cz. 6

Cześć,
witam po tygodniowej przerwie w kolejnym poście o ciekawych stronach lub informacjach znalezionych przeze mnie w Internecie.

Ostatnio przeglądając fejsa w sponsorowanych postach wyskoczył mi ciekawy fanpejdż - JavaScript Weekly. Administratorzy umieszczają na nim najnowsze informacje ze świata javascriptu - przegląd frameworków, statystyki odnośnie programowania czy promowanie mało znanych bibliotek. Bardzo dobra pigułka, jeśli chodzi o JSa.

Inną inicjatywą twórców jest strona o tym samym tytule co fanpejdż - Javascript Weekly. Strona umożliwia zapisanie się do newslettera, gdzie co tydzień dostajemy najnowsze informacje ze świata javascriptu.

Więc mamy do wyrobu - albo fanpejdż, albo zapisanie się do newslettera. Tak czy siak dostajemy sporą dawkę najnowszych wieści o JSie.

Ja już się zapisałem na newsletter i polubiłem fanpejdż. A Ty?

Damian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz